Monday, February 4, 2013

Baju Bertandang

Actually baju ni murah je aku beli. beli dekat online pulak tu. rasanya dalam RM70-80 macam tu lah.
mula-mula baju ni aku beli sebab nak buat pergi kenduri kahwin kawan-kawan je. tapi tak tahulah kenapa aku rasa macam segan pulak nak pakai. nampak over kot.

so, aku decided nak buat baju ni sbg baju bertandang je. membazir pulak kalau aku tak manfaatkan apa yang dah ada. dahlah since beli, sekali pun tak pernah pakai. Tapi after aku cakap nak buat baju ni baju bertandang, punyalah Kak Ngah aku bising. tak cantik katanya! aku buntu gila. tapi bila pikir-pikir balik, la.. bertandang je pun. tak payahlah macam lip lap sangat baju tu.. alter je mana-mana patut.letak manik ke apa...tak gitu?

 Btw, aku ada second choice untuk baju bertandang ni - baju bertandang Kak Ngah dulu. baju tu baju songket bunga tabur. kaler favourite aku pulak tu, purple. cantik!.first time dia tunjuk kat aku pun, aku dah suke. so, kalau apa-apa jadi, memang baju songket ni lah aku kebas.

ok, ni baju yang aku beli dekat online tu.

 




















lepas ni nak DIY jahit patch laces dan nak buat beading sikit. kalau tak jadi, tak pe.jangan risau. baju back up dah ada.bhahaha.





No comments :

Post a Comment