Tuesday, February 26, 2013

Pernah Tak Beli Barang Yang Tak Ada Dalam Listing

Panjang title tu. sama panjang dengan masa aku berfikir masa nak beli baju untuk sanding nanti.

plan asal memang nak beli baju warna peach + grey. tapi bila dah sampai ke butik baju pengantin tu, aku pergi sapu beli warna purple. purple adalah fav.color aku. so, no wonderlah tetiba plan boleh bertukar.
masa fitting pulak, semua aku bantai fitting baju yang kaler purple je. yang warna peach, aku tengok sebelah mata je. lebih-lebih lagi baju yang kaler peach kat kedai tu langsung tak menarik perhatian aku. dalam otak - PURPLE.

balik rumah, garu kepala. macam mana ni...
Mak dah decide nak buat majlis tu dengan tema kaler peach. aku pulak dah beli baju kaler purple. kelaut benar. tak boleh jadi ni. slow-slow aku salahkan diri aku. habislah..habislah..matilah..bajet dah lari ni.dah tak boleh kejar lagi dah.

Zahir pulak 2x5. langsung tak ada ura-ura nak remind'kan aku pasal hala tujuan sebenar ke kedai tu -NAK BELI BAJU KALER PEACH. Hm..haremmm..

Lain yang di'shortlisted'kan, lain yang aku beli. tak ada disiplin langsung!

No comments :

Post a Comment